Grab the widget 

Monday, November 01, 2010

Red Warriors Benteng Melayu Muslim Malaysia

Hampir 99% warga Kelantan adalah melayu Muslim, kaum lain yang minoriti tidak tertindas, boleh tanya saja Cina, India dan lain2 kaum di Galas sekira nya anda berkesempatan ke PRK N45 Galas.

DSC08185Ini semua adalah hasil didikan Kerajaan Pas Kelantan, semua kaum hidup tanpa CURIGA antara satu sama lain, Melayu Muslim Kelantan tidak sesekali menindas dan memaki hamun kaum lain, tidak ada perbalahan kaum, berbeza dengan negeri2 bawah BN yang walau pun semua parti2 kaum dalam semangant BN tapi isu2 perkauman lebih dahsat lagi, yang jelas melayu umno lah kepala perkauman yang tebal.

image Kelantan Red Warriors Juara Piala M’sia 2010

Kita boleh melihat semangat rakyat Kelantan yang di terjemah kan dalam semangat sukan BOLASEPAK, hampir 60 ribu penyokong membanjiri stadium bukit jalil, ada sesetengah penyokong dengan tidak segan2 mengibarkan bendera2 PAS dalam stadium tanpa rasa takut, bayangkan dengan kehadiran 60 ribu itu, apa saja boleh berlaku berbekalkan semangat kesukanan, taksub, panas baran, semua ada pada diri2 penyokong Kelantan, sekira nya ada provokasi, tekanan, mencemuh, memperlekeh mereka, FAM=UMNO satu2 nya yang CELAKA bermain API dengan Penyokong Kelantan dan KAFA,…………..siap……..tengok mereka ini boleh saja menukar Kerajaan negeri kalau tidak kena gaya nya,  mereka membuktikan bahawa bukan UMNO BN saja boleh mentadbir negeri, kini Kerajaan Pas lebih 20 tahun terbukti dapat menerajui Kerajaan negeri dengan berbagai2 tekanan dari KERAjaan Persekutuan, begitu juga kalau mereka semakin di tekan, bertambah agresif mereka.

rwcroud penyokong Red Warriors malam tadi [ gambar2 dari Admin Blog ini]

Satu AMARAN kepada KERAjaan Umno BN, jangan permainkan rakyat Kelantan, rakyat Kelantan telah menterjemahkan dalam stadium Bukit Jalil, TEKAN lagi kami ni…………………….

Aku percaya semangat Melayu negeri lain tak sama dengan Kelantan, Semangat Melayu negeri lain hanyalah MEMBODEK, dan meminta2, lebih2 lagi yang Melayu UMNO, maluuuuuuuuuuuuuu.

DSC08135

Orang Selangor, Pahang di sepanjang perjalanan dari KB ke KL boleh melihat dengan mata kepala mereka sendiri, SENGKEK kah penyokong2 Kelantan yang melalui jalan menuju Bukit Jalil itu ?, bermacam2 Kenderaan mewah termasuk kenderaan Pacuan 4 roda model terkini berderet2 di jalan2 raya menuju bukit jalil sambil sesetengah mereka mengibarkan Bendera PAS tanda terima kasih mereka kepada kerajaan Negeri Kelantan, semua nya itu ORANG2 MELAYU ISLAM yang UMNO Stopa mamat, Awe Adek, Kuli, Annuar Musa abaikan.

Galas jangan harap kepada UMNO BN untuk membela nasib Melayu, kalau anda undi BN bererti anda menyubur kan PERKAUMAN dan mengkayakan PEMIMPIN2 UMNO jah, anda dapat apa ?…………………jadi Melayu UMNO JOHOR, nasib baik S’pore dekat, boleh anak2 muda tumpang kerja di seberang tambak, tak sepadan dengan negeri UMNO paling kuat menumpang kemajuan NEGARA orang, ppperghhh !, cuba kalau tiada jambatan dan tambak johor…….

6 comments:

WIRA MERAH TANAH MERAH said...

wei bodo...

pasukan kelantan meningkat sekarang ni usaha sapa?
usaha kerajaan negeri ke?

utk pengetahuan ko yg x ikut perkembangan semasa, kerajaan negeri hanya menyumbangkan seringgit untuk KAFA...dan pasukan kelantan terjerumus ke lembah hina, Piala FAM dulu bawah sapa????

sejak annuar musa masuk KAFA laa semuanya berubah...
celik laa sikit. jangan main hentam aja,,,

Anonymous said...

agok-agok r boh nok main politik pun...

x payoh nok ngaku kelate meney ni sebab kerajaan negeri. takdok maknonyo boh.

kerajaan negeri jong kelih jah. stadium pun buruk bek, jambe supo jambe lembu.. tu laa stadium kerajaan negeri. KAFA mitok nok upgrade xsey buwi.

baso gong.
loh gi la demo nok ngaku usoho demo gak.. so dunio ni tau KAFA maju bawoh tan sri annuar muso.
buke husam muso.. hehehehehe

Muhd Syafiq said...

agok-agok r boh nok main politik pun...

x payoh nok ngaku kelate meney ni sebab kerajaan negeri. takdok maknonyo boh.

kerajaan negeri jong kelih jah. stadium pun buruk bek, jambe supo jambe lembu.. tu laa stadium kerajaan negeri. KAFA mitok nok upgrade xsey buwi.

baso gong.
loh gi la demo nok ngaku usoho demo gak.. so dunio ni tau KAFA maju bawoh tan sri annuar muso.
buke husam muso.. hehehehehe

ni namo ambo:
Muhd Syafiq,
(jange delete komen ambo nih)
ambo takdok akaun blog..

tok ggawo said...

kah kah kah

sah 3 komen di atas dari melayu umno johor atau tak pun melayu umno felda kesedar.............6 kerusi dun melalak lalak nak runtuh dewan, lepas merdeka kelantan terus berkerajaan pas, lepas tu nak alih rasa bagi kapal layaq, tak boleh harap rasuah, tukar balik pas pulak sampai hari ini melayu ramai di kelantan sehingga satu ketika umno hampir mampos di kelantan, kalau tak dengan nuar nuar sekali lingkup bersama2 dengan RISDA.

kelantan red warriors tidak juara kalau tanpa penyokong, eh ! penyokong2 bayar juga sebahagian kerja2 kafa, bukan pitis nuar, nuar tu rekod buruk juga RASUAH.

Anonymous said...

anuar MUSE tu kebetulan lahh, sathia tu betul, kalu nuar takdok pung kelate tengah kuat.

acu toksoh ambil sathia.

aku bimbang kalu kafa kaya.habih duit puak rasuah ambik

Anonymous said...

Biarlah puak2 demo tu nok kato gapo pon tok ggawo. Ambo meme sakit hati bilo KAFA sambut piala tu dgn geng2 UMno jah tanpa amik duli k'jaan Klate yg dipilih majoriti rakyat macelah Klate tak tolong lgsung KAFA. Ambo raso baik tok guru fikir semula bab nok bagi hadiah ko pemain tu, buat abih duit rakyat jah, baik wat bendo lain hok lebih paedoh. Ambo jugak nok menyeru hok mano sokong pendapat ambo kito pakat boikot gi stadium musim depe selagi Nuar Musa masih lg mengUMnokan KAFA.

Pikirla puak2 UMno, klu demo perintah klate tp pusat oghe lain pah tu buat anok tiri mace lo ni agok2nye berapa lamo demo boleh ttahe? Kito ni jange dok agah sgt macelah UMno bole merentoh sampai kiamat!!!!!

Komen Terkini

lain lain artikel