Grab the widget 

Monday, November 01, 2010

Letih Aku Tengok Calon Pas PRK N45 Dun Galas

Ya, ya, yaeeeee ! aku paham semua yang korang cakap tu……., masalah nya zaman ini……….macam2 ada kat pasaran, baik dari bahan kimia atau herba…….., tinggal lagi nak atau taknak je……….

image gambar aku rembat dari blog kekawan, letihhhhhhhhhhhh.

Kalau tok bomoh poknik Soh ke, Pakdo Draman ke, Poksu Li ke, Tokbageh Nor, Toktteri Poksa ke aku tak komplen, tapi ni……………………………………..

Ye, ye, ye !…………….masalah pro OK…………….tau la bukan bukan cuttting badan, Galas tu luas……….tak gheti ke ?………….aku bukan menghina tolong la paham………….ikhtiar….jangan buang ikhtiar.

Banyak masuk telinga aku, mereka takut nak bising fobia wala’,  lepas ni ada lah pulak kiasan2 contoh2 sejarah2 umpama2 untuk menegak kan hujah2, huhhh !.

Ingat…..aku bukan menghina………ntah tak tau aku nak cakap ape dah…..

Teghuk nya parti pas  Galas niiii.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM