Grab the widget 

Saturday, November 06, 2010

Puteri Umno Gelenyar Di PRK Galas.

Kawan !  mana boleh tahan camgini ?……tak aci la kempen cara gini…..peti undi Sg. Terah ini di jaga oleh Umno Jeli, mungkin juga puteri2 ni dari Jeli jugak.

SONY DSCinsiden ini berlaku di peti undi Sg. Terah, jejaka Pas ni pulak Hansem, 2 sekali di apit, korang tengok yang kat belakang tu, siap ketawa syok lagi, tak marah2 pun…

SONY DSChalamakkkk !, menggoda betul puteri2 Umno nih………ada kawtim ka sebelum ini ?….tak ada tanda2 puteri marah pun, masuk saja Pas puteri oii !.

3 comments:

Tayadih Maysia said...

Salam,

jom tukar2 link. blog tuan sudah dilinkkan di www.duniacacamarba.blogspot.com

tk

Anonymous said...

yang sebenarnya sijejaka yang berkopiah ni yang pi menempelkan mukanya yang tak hensem tu kat depan.

- kaum yg lemah tapi bermaruah

adf55650 said...

Pantang tgk pompuan. Gambar begini nak dijadikan modal.

Komen Terkini

lain lain artikel