Grab the widget 

Thursday, November 04, 2010

PAS Dan Calon Pas Kalah Di Galas

Tahniah Umno Apco BN, selagi LEMBU makan rumput, Pas kalah dengan ISU yang paling remeh..

18a dulu penyelia kesedar, kini YB, pengurusi, pengurus besar, pengurus wilayah majikan nya dulu kena panggil YB dah…..

3 comments:

gedebeKB said...

dulu aku sudah menyatakan bahawa PAS akan kalah dalam PRK Galas (3/11), kerana PAS Kelantan masih terikat kepada pemikiran feudal dan kpercayaan khurafat.
Telahan aku kebetulan tepat, KU LI mengalahkan PAS dlm PRK Galas, namun PAS menang bergaya melawan UMNO di Kelantan.
Sudah sampai masanya, pimpinan PAS Kelatan mengembalikan semangat seorang pejuang yang bersedia menghadapi siapa sahaja yang menjadi musuh kepada perjuangan Islam.
PAS Kelantan mesti menganggap bahawa KU LI adalah ahli UMNO yang setia. Sementara UMNO adalah parti yang sedia pada bila-bila masa untuk menguburkan PAS. Pemikiran KU LI pemikiran seorang pejuang UMNO, tangan yang dihulur kpd PAS adalah tangan UMNO, senyuman yang diberikan adalah senyuman UMNO.
Sebagai parti yang mempunyai wibawa, PAS mesti mengambil kira bahawa tangan yang dihulur KU LI adalah tangan musuh politik PAS, senyuman yang diberi adalah senyuman musuh politik mereka, hati mereka sama, PAS mesti dikuburkan.
Mula dari saat ini, pemimpin PAS mesti putuskan setiap hubungan politik dengan KU LI, supaya PAS tidak lagi dilihat seperti budak bodoh yang terlalu murah untuk ditipu.
Kalau pemimpin PAS Kelantan terlalu lapar untuk menjadi hamba abdi yang menjunjung KU LI dan menikus takutkan KU LI, PAS kelantan diambang kekalahan.
Lihatlah bagaimana PAS kelantan dilihat tolol dan bodoh, apabila tergila-gila untuk menyerahkan kerusi kepada Brahim katak puru, yang menjadi proksi kepada KU LI.

Pemantau said...

Salam tuan,

mohon link blog saya di sini

http://pemantau-thirdforces.blogspot.com/

tkasih.

Anonymous said...

Pas memang pun.. asyik kena kencing jer.. dengan DAP pun kena PKR lagi ler heheheh dah tau anuar tu cam tu duk caya juga...

Dari anwar jdi PM baik ustaz hadi jd PM kan bagus..

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM