Grab the widget 

Friday, November 05, 2010

Gambar PAS Galas Calon Pas Dan Dr Zul Kalah Penyokong Tetap Menang

Redha menerima kekalahan di Dun Galas, Pas Galas, Calon Pas dan Dr. Zul di sah kan SPR telah kalah kepada Umno Apco BN.

SONY DSC Tok Guru Nik Aziz di Pusat Mengundi Sg. Terah

Selagi lembu makan rumput satu hal, selagi Tok guru di pakai SPEK mata hitam………..pun satu hal, selagi mulut CELUPAR pun satu hal juga, selagi kepimpinan Pas bertambah HAGAH lagi banyak hal…………….

SONY DSC ado blako wehhh !

SONY DSC

SONY DSC  Ustaz CANGGIH, berapa ramai ada macam ustaz azhar ini ?

DSC08564 penyokong jauh dan dekat sentiasa memberi sokongan .

Nasib di Galas orang Pas undi Pas, orang mengaku Pas undi BN, Orang Cina tetap dengan Cina, Orang Asli boleh jadi Ahli Umno, berapa ramai sangat orang Galas guna Agama untuk urusan hidup sebelum mati……………sebenar nya majority Galas mahu di MANJA kan dan dekat di HATI, walau pun tiada 4  thanawi……..,MA MBA jkkk BA JKR AKSB entah hape lagi, mampu kah semua nya di beri ladang rakyat atau setiap pulang mengundi di beri kan RM250 atau RM300 untuk zakat ?.

7 comments:

TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT said...

Salam,mohon copy gambar stopa mamat dan pemimpin pas tu.Terima kasih...

gedebeKB said...

Sebelum itu aku ucapkan jutaan terima kasih kpd penyokong PAS, terutama dari luar Kelantan. Semoga perjuangan yang kita lalui ini akan membantu saudara/saudari menghadapi HARI dimana seluruh manusia akan dihimpunkan dan amalan mereka akan ditimbang.

bila lihat komen TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT yg meminta izin utk copy gambar stopa mamat dan pemimpin pas tu. (adakah makna tu itu adalah tui?), aku terasa sangat ingin menulis mengenai Parti Islam Se Malaysia (PAS) dalam menghadapi PRU 13.
Kekuatan PAS di Kelantan tiada siapa dapat menyangkalnya, namun sesuatu yang mesti diberi perhatian, adakah kesetiaan rakyat Kelantan kepada PAS adalah kesetiaan yang total dan terikat tanpa syarat. Tiada siapa yg boleh menjawabnya, kecuali 30% daripada pengundi, dan PAS boleh berbangga kerana mendapat simpati mereka.
Namun sejarah PRU12 (2004) boleh dijadikan rujukan, bahawa mereka tidak akan setia kepada PAS, jika PAS terleka dan menganggap bahawa rakyat Kelantan adalah batang kayu mati. Ini bermakna mereka mengundi PAS kerana bencikan UMNO, dan mereka tidak akan mengundi PAS jika mereka bencikan PAS.
Salah satu faktor yang boleh menarik perhatian 30% pengundi simpati ini adalah wajah calon yg dikemukakan oleh PAS. Jika calon yang PAS kemukakan kepada pengundi mempunyai wajah yang sama dgn calon UMNO, maka 30% pengundi ini akan hilang simpati dan membuat pertimbangan berdasarkan kehendak lain.
Pengundi akan lebih mudah sensitif dan terasan, apabila calon yang dikemukakan adalah wakil rakyat yg telah diberikan kepercayaan dalam pilihanraya sebelum ini. Jika wakil rakyat tersebut berotakkan otak UMNO, beraksi seperti aksi UMNO, berlagak seperti lagak UMNO, maka tiada sebab untuk mereka menerimanya.
Ini yang perlu dibersihkan dan dikloroxkan daripada menjadi calon PAS. Daripada pemerhatian dan jahat sangka aku terdapat ramai daripada wakil rakyat PAS mempunyai masalah dan bermasalah. Mereka mempunyai masalah peribadi dan bermasalah dengan rakyat.
Namun penyakit yang paling besar menimpa pimpinan PAS Kelantan, sikap malu alah kepada wakil rakyat sedia ada. Gentar dan malu untuk mengatakan tidak, sedangkan rakyat sudah meluat dan tunggeng punggung. Untuk menutup kebencian rakyat, terpaksalah mengatakan bahawa akar umbi yang masih menghendaki, atau beri peluang sekali lagi.
Bertindaklah segera dan jangan jadikan Islam dan agama sebagai perisai untuk mengharuskan kebenaran.

# kepada TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT : Yang ada dalam gambar bersama stopa tu memang barang buangan, namun dikitar semula. Kalau nak kalah PRU13, pilihlah pula mamak import ini sebagai calon PAS.
Sorry terkasar, aku ni memang anti pemimpin yang berkopiah PAS di kepala, namun berhatikan hati orang UMNO.

TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT said...

Antara yang kelihatan dalam gambar diatas ialah Ust Omar Muhammad yang menang di Dun Perupuk Sejak 1986 hingga sekarang.Enam penggal berturut turut,satu rekod di Kelantan...

tok ggawo said...

gedebeKB

3 + 1 abdul kalah di galas, abdul2 ini di amanah oleh parti termasuk TGNA juga, TGNA telah berharap sangat2 kepada 3+1 nih....., adakah masih relevan 3 abdul tu untuk zaman ini ?, 1 abdul lagi masih terkial2, ia itu abdul dari kuala krai..., kata nya ketua pemuda pas negeri.

Tinta

boleh di share gambar2 untuk online tidak untuk percetakan, untuk percetakan email untuk kebenaran.

Dato' haji omar mohamed orang LAMA Perupok dan Backok, emmm !.

TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT said...

Terima kasih Tok Ggaawo...

gedebeKB said...

kesian ...... 3 abdul + 1 abdul, 3 abdul adalah barang lama yang bernilai tinggi, kena gaya boleh jual lebih mahal dari barang baru.
Abdul K.Krai tu abdul baru, beliau sedang dinilai, ok juga, ada nilai, aku rasa kalau dijaga dan digilat boleh melonjak lebih tinggi.
Tapi kalau yang dalam jubah tak dijaga, merudum saham nanti.
Tok Gawo, ore PAS yang terhodoh lebih baik dari ore UMNO terbaik.

murad said...

UMNO kafir tu pun korang nk sokong....memamng orang UMNO BN ni lebih bodo dari lembu yg bodo yg masuk pertandingan lelmbu sebodo sedunia.....
Dh tahu UMNO anti hukum 'Islam' pun korang nak sokong lagi...

Komen Terkini

lain lain artikel