Grab the widget 

Tuesday, November 02, 2010

Orang Pas Jangan Perasan Red Warriors Kepunyaan Dacing

Orang Pas terhegeh2 sokong Kelantan Red Warriors, tak sedar ke DACING Umno punya tu……imagemengada2 dah 20 tahun negeri pun kalah berlagak jadi tuan.

Umno Kelantan, negeri pun kalah hanya ada 6 kerusi jah berlagak macam tuan, gila tak gila nya Piala M’sia pun di politik kan, tunggu laa musim depan……aku nak ajak orang Pas toksah sokong laa bola sepak Kelantan ni selagi ada BACUL2 Umno RASUAH mengetuai KAFA, setakat sokong moral duduk depan TV tonton dari rumah jah laa, tak payah nak gila2 gi stadium, biar puak2 Umno jah yang tunjuk muka kat stadium tu.

Senang je nak ajar Umno parti RASUAH ni, terutama orang Galas, 4 haribulan ni Pangkah PAS tanda sokong Juara Piala Malaysia Kelantan Red Warriors, bahawasa nya kemenangan itu adalah kemenangan rakyat Kelantan seluruh nya.

1 comments:

baginda® said...

aku sokong tang nih

Komen Terkini

lain lain artikel