Grab the widget 

Saturday, October 23, 2010

Puteri Zainah binti Iskandar First Lady - Rosmah Dah Second

Puteri Zainah binti Iskandar sebenar2nya first lady dalam hidup najib, bukan rosmah, rosmah bertemu najib 2 2 dalam keadaan second dah.

image image

Memungkin kah atas nasihat2 rosmah membuat kan najib berdendam dengan Kelantan dimana tempat kelahiran First Lady nya ?, bagaimana keturunan dengan zuriat najib turut terhukum bersama sama ? [lebih mendalam disini] dan [disini].

Najib adalah Menteri Perdana 1Msia, kita mesti menilai dia untuk di pilih menjadi pemimpin kita, segala perangai buruk baik dia kita mesti perhatikan, imej buruk nya juga membawa padah kepada negara kita dimata dunia, kesilapan dia dalam menangani Islam akan membawa kita di persoalkan oleh Allah di akhirat nanti.

Kerana dia sebagai pemimpin lah kita mesti ambil berat soal dosa pahala dan kebajikan nya pada rakyat, kerana dia di pilih oleh Umno Pekan dan perwakilan Umno sahaja, tidak adil kepada kita menerima bulat2 apa yang di pilih mereka, kalau kita yang bawah2 ni  tidak boleh pertikai banyak perkara kerosakan yang di laku kan oleh nya dan Second Lady Roswah.

4 comments:

azman kamarul said...

Salam.

Pemimpin yang patut ditaati mengikut syariat Islam ialah PEMIMPIN YANG TAAT KEPADA ALLAH DAN RASUL.

Sebagai Melayu yang mengaku bersyariatkan Islam, nilai-nilai lah sendiri siapakah yang layak kita jadikan pemimpin dan pemimpin mana yang patut kita taati.

Anonymous said...

Ya Allah selamatkanlah org2 yg menjunjung, membela, berjuang demi menegakkan agama mu sehingga mereka berjaya menjadikan islam tonggak pemerintahan. Berilah kemenangan kpd Islam. Moga2 terus Islam subur sehingga hari qiamat di bumi mu ini ya Allah.

Ya allah engkau pecahbelakanlah org2 yg memusuhi islam, yg menghalang islam ditegakkan, yg mempersendakan islam, yg tidak melaksanakan undang2 islam. Hancurkan mereka.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAmiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnn.

Anonymous said...

romah tu third hand laa bro..

Anonymous said...

http://azmykelanajaya.blogspot.com/2012/03/video-dedah-rumah-nik-aziz-hikayat-1001.html

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM