Grab the widget 

Monday, October 04, 2010

PRK N45 Galas: SU Ku Li Pulak Dah Calon BN

06 Ramai sungguh calon2 umno Lu Musang bagi Dun Galas nih, terkini dan yang lain semua nya mengarut jah.

Dalam jawatan kuasa umno bahagian Lu Musang tiada  sorang pun yang berkaliber dari RAKIT Ku Li, baik wanita, pemuda, naib dan lain lagi, yang mana melibat kan jawatan yang pilih.

Hanya satu2 nya jawatan lantikan yang di lantik sendiri oleh Ku Li ada harapan, ia itu setiausaha umno bahagian Aziz Yusuf.

Selain itu ada lagi yang bercita2, seperti pengurus besar KESEDAR pun nak juga, begitu juga sorang di pejabat pendidikan daerah dan naib ketua pemuda.

Ada yang tukang promote, tukang bodek, mereka ni nanti akan jadi ejen kerat mengerat dan CAH Keting.

Apa nak kisah, umno hanya perlu sediakan duit seberapa banyak, buat macam biasa di mana2 PRK atau PRU, beli jah,,,,,,,,,,,,,,,,,,melayu tak mahal harga nya, kalau dengan kambing, kambing lagi mahal, time ni tak yah janji2 jambatan, buah kalau2, direct beli jangan segan2, kerana melayu biasa dengan menjual maruah.

Lagi pun umno mana ada istilah dosa pahala, tengok saja tokguru “GILO”, dek kerana bayaran lumayan lah sanggup naik pentas terus memaki hamun, tanpa ada muladdimah serta ilmu yang boleh di pegang sebagai pedoman, kalau macam tu la… tahap bawah tapak kaki aku jah laa, IQ zero, pengetahuan am ntah apa2 hanya tahu senario keliling badan dia jah yang tahu, keluar dari tumpat atau jauh sikit kat Jertih dah macam kera sumbang dan rusa masuk kampong, iq orang macam ni berlambak kalau nak ambil kira, tapi umnoApco boleh terima dan siap CIUM2 tangan lagi……kah kah kah…..

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel