Grab the widget 

Monday, October 04, 2010

PRK N45 Dun Galas: Bapa Makhtar Belanja RM50 Juta Jaga Kesihatan Lu Musang

Sungguh bermurah hati hamba Allah Mustapha nih, memberi wang RM1 billion kepada anak nya Makhtar melaksanakan 58 projek pembangunan bagi meningkatkan taraf kesihatan rakyat seluruh Kelantan dalam Rancangan Malaysia Kesembilan (RMK-9).

Tapi rakyat Kelantan dan khusus nya pengundi2 Dun Galas amat kecewa dengan anak nya Makhtar, akhir2 ini sering mengungkit2 terhadap apa yang telah di lakukan oleh ayah nya.

jpp pengarah JPP Kelantan makhtar mustapha berlagak harta bapa nya untuk projek2 di Kelantan.

Tanpa di sedari oleh anak nya, bahawa bapa nya pernah menyagat hasil titik peluh pengundi2 Galas yang tak setimpal dengan apa telah di beri kan oleh ayah nya, belanja RM50 juta mungkin seumur hidup, dalam pada itu selama lama nya bapa dia memerah hasil keringat pengundi2 di Galas.

Kesimpulan nya bapa nya seorang Mafia yang tak di sedari, rupa2 nya ada udang sebalik batu, itu lah anak nya mungkin belajar dari Apco dasar menindas awal nya selepas itu mengungkit2 pulak.

Memang dasar UmnoApco pehlee, you help me, i help you, segala belanja untuk pembangunan rakyat di anggap harta mak bapak diorang semua nya, sedang kan dalam mengadakan projek2 RASUAH berlaku leluasa, pperghhh !.

Beribu2 lesen kelas F menunggu giliran cabutan undi untuk merembat sesetengah nya projek2 membazir dari JPP, JPP hanya untuk menjaga kroni2 Umno saja selain ketua2 bahagian Umno semua orang tahu, dah lama dah umno berkubur kalau tanpa tali hayat JPP, dekat2 PRK galas ni, tengok lah projek2 MEE segara akan di labur kan, tengok pula siapa2 yang dapat ?, sudah tertentu lah pencacai umno saja, itu pun mesti kepada Umno2 yang kuat membodek jah, kalau tahap macam ahli biasa umno felda ?, gula, kain pelikat, jamban, 10 keping zink, 10 kg beras dapat lah, itu pun dah luas lobang hidung dan ketawa mulut terbukak sampai telinga dan yang tua2 pulak di bagi GIGI PALSU…….kah kah kah !.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM