Grab the widget 

Monday, October 25, 2010

Perantau Galas Balik Undi Pas Tanda Protes FAM

image FAM sudah melampau, keputusan tidak masuk akal menghukum ketua jurulatih pasukan bolasepak Kelantan B. Sathianathan tanpa memberi peluang MEMBELA diri, FAM memang dayus ada agenda politik kotor.

FAM bersifat kuku besi bila menangani isu2 melibatkan pasukan Red Warriors, double standard, tidak profesional, memang celaka dari dulu hingga kini.

Di saat2 seluruh rakyat Kelantan memberi tumpuan dan sokongan kepada pasukan Red Warriors, berbagai2 provokasi bermula dengan FAM serta penyokong2 lawan terhadap  penyokong2 Kelantan dan Red Warriors juga.

image logo gah Red Warrios

FAM bersikap sinis kepada Kelantan, di ketika kelantan mula memuncak persembahan nya di akhir2 ini di bawah bimbingan ketua jurulatih profesional Sathia, FAM dengan jahat cuba untuk menyekat kemaraan pasukan Kelantan ke peringkat akhir Piala Malaysia, kami rakyat Kelantan di tekan dan di tindas berbagai sudut, bermula dengan UMNO dan kini FAM pulak.

image 30/10/10 kita GALAS Piala ini, bawa sekali bendera PAS di Stadium Bukit Jalil tanda protes pada FAM.

FAM sendiri terbawa2 dengan politik murahan UMNO dalam pentadbiran nya, kenapa Kelantan yang di MANGSA kan ?, pperghhh !

Oleh itu kerana ada unsur2 politik, aku menyeru pengundi2 berdaftar di Dun Galas samada yang luar dan di dalam DUN, tunjuk kan bantahan anda semua kepada FAM dengan mengundi Calon PAS sebagai pengajaran kepada FAM dan UMNO, kerana FAM=UMNO, UMNO=FAM.

image 4/11/10 kita kibar pulak bendera ini di GALAS

Dalam pertemuan Akhir menentang N9 nanti kita sambil Red Warriors menjalani latihan kita penyokong ramai ber Do’a semoga berjaya menjulang Piala Malaysia walau dengan berbagai tentang dan tekanan dari dalam dan luar.

30/10/10 Red Warriors julang Piala Malaysia, 4/11/10 UMNO sekali lagi tersungkur di Galas menjadi kan Kelantan menang berganda untuk tahun 2010 InsyaAllah…………

1 comments:

lat said...

boikot sahaja final PM kali ini. KeLANTAN TELAH DISABOTAJ.kES 1. JURULATIH DIGANTUNG. KES 2 HArga tiket dinaikkan.Malang nasib penyokong kelantan asyik kena tipu.

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM