Grab the widget 

Monday, October 18, 2010

Orang Galas Undi BN Dapat Ape ?

Kalau korang sokong Umno BN di galas siapa untung ?, yang untung dan dapat projek nanti ialah Bazlan, KULI, Ani dan saari lembut, Pendekar Nozula aka Jula, mat yusuf, azizi yusuf, hamzani, saw fee dan ajk2 umno Lu Musang jah.

jenteraprkgalas datang ramai2 pada tarikh yang tertera di banner di Markas Besar PAS PRK N45 Dun Galas,  Bandar Lama Lu Musang, kemungkinan TGNA akan umumkan calon PAS sekali…

Lu orang dapat lah JANJI2 itu dan ini, 10 keping zink, jamban, sarong dan pelikat, hamper, mesen LAKSA, mesen TEBU, baja cap dacing, GIGI PALSU, itu pun bermusim, musim pilihanraya jah, lepas tu mampos la korang.

Untuk ganti rugi yang KERAjaan  umnoapco bagi kat korang tu, dia akan naik kan SENYAP2 harga PETROLEUM, gula, ROKOK, BERAS, IKAN KERING, Plastik Pok Getah, kereta SORONG dan macam2 lagi lah.

Aku nak ingat kan korang di Galas ni……jangan jadi BODO macam MELAYU UMNO FELDA dan KESEDAR bangang sampai ke hari tua, korang tengok pegawai2 KESEDAR yang jaga korang tu…..mewah dengan berbagai2 insentif, dan claim bukan2, berpakat pulak dengan KONTRAKTOR umno REMBAT duit projek, banyak kan projek2 yang tak masuk akal dan tak musabah dengan HARGA dan dah la kerja tak ikut SPEC.

1 comments:

gedebeKB said...

kah kah kah!
Ke mana ghaibnya Ramzi, tak bunyi-bunyi.

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM