Grab the widget 

Wednesday, October 27, 2010

Gambar Korang Ada Di Penamaan Calon PRK n45 Galas

Ini last dah gambar2 yang boleh aku kongsi kan ngan korang semua, ada banyak lagi, tapi memadai lah dulu, lepas ini aku akan update kan berita2 Dun Galas, tunggu dari aku, aku sedang mengumpul maklumat2 terkini yang boleh membantu Pas dalam PRK Galas, do’a kan aku sihat selalu.

anuar tan Exco Kerajaan negeri Kelantan ANUAR TAN.

2orang Muslimat berperanan penting, memikul tugas PAS dengan berkesan.

SONY DSC Sayang Puteri ku, ekau UMNO RASUAH, tak dapet Den nak nolong.

ckgmusa SONY DSC Felcra=Umno=RASUAH

SONY DSCkah kah kah kah ! melayu tulin…………….

SONY DSC semakin dewasa yang muda pelapis

DSC07823 Ooooooops !, PDRM nih………..

pangkatpolis Penyandang pangkat ni nanti sokong PAS nih, InsyaAllah

kp pas Ketua Polis Kelantan Tuan Rahim “kata orang ramai bakal calon Pas, wallahu wa’lam”

SONY DSC Umno mengambil peluang keatas kaum jenis ini, sayaaaaaaaaaaaaaang.

SONY DSC ngundi 4, 5 haribulan Deepavali, SPR tidak sensitif, SPR=UMNO=RASUAH

dewan himpun PAS untuk SEMUA

DSC07533 PAS untuk semua, UMNO perkauman termasuk PERKASA, Rasis……

SONY DSC Pilihan tepat, hidupku matiku, hanya kepada ALLAH.

DSC07732 Mengharapkan keredhaan Allah.

kuliada UMNO RASUAH, Agama pakai kepala HOTAK.

DSC07795 penguatkuasaan Undang2, keselamatan, berkecuali tidak bias

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM