Grab the widget 

Sunday, October 03, 2010

Awas ! Md Alwi Akan Galas “to guru GILO” Ke Galas N45

DAP Besut menerima kecaman dari gerombolan deris jusoh (kami nak deris nnatang) pada jumaat 1/10/10.

SONY DSC deris nnatang meroyan DAP masuk Jertih dan Besut

Deris jusoh dan penerangan Umno bhg. besut  mengGalas tokguru GILO yang sederjat atau lebih tinggi dari md alwi che ahmad ketua pembangkang dewan undangan negari Kelantan, kedalam majlis isu2 semasa di padang bola SK Padang Luas Jertih.

image tokguru Gilo gilo gilo al genting al tumpat

Ikut kepada senarai penceramah, tokguru GILO lebih tinggi dari alawi, pperghhhh !, tokguru gilo ni kabar nya tak dapat nak di susur galurkan asas pelajaran nya, tak tahu juga lepasan mana2 pusat2 pengajian dari dunia mana ?.

Semasa ceramah di Padang Luas Jertih tokguru Gilo ni merujuk pada Buku Sejarah Melayu Tingkatan Lima yang dibawanya dan ditujukkan kepada hadirin, “inilah dia rujukan Perlembagaan Malaysia yang telah dipertahankan oleh Umno puluhan tahun tapi dirosakkan oleh DAP, PAS dan PKR.” Disambut dengan tepukan dan paluan gendang pemuda Umno, memang sah tokguru Gilo ni katak bawah tempurung, macam budak baru belajar General Knowledge nya, ceramah depan pendengar Umno, rujukan nya buku teks jah…..mapuh mung deris nnatang……..senang2 ahli umno di perbodohkan…..

Berapa ramai pulak DAP di jertih dan besut, sehinggakan umno patut memberi penjelasan pasal DAP anti Islam, adakah pulak MCA dan MIC sokong Islam Had Hari al badawi al KJ kitol ?.

Aku cadang kan pada umno supaya di adakan majlis forum ilmu di galas dan Galas bersama tokguru Gilo sebagai salah seorang ahli penal dan tokoh2 akademik negara dan membenarkan pendengar mengemukakan soalan2 dan tokguru Gilo ni hendak lah menjawab segala persoalan  dengan secara ilmiah juga beserta fakta dan rujukan2, ada berani kaaaaa ?.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM