Grab the widget 

Thursday, September 09, 2010

Biar Lah Brohing Dengan Kentut Nya

Mana2 orang padan2 lah layan KENTUT ni, kalau makin di layan bertambah menjadi pulak dia, kalau hampiri dia jeling pun jangan, takut2 dia perasan pulak, orang macam ni kalau di layan dan bertentang mata lagi lah dia, membebel tak henti2 lah.

ibrahimali400px-2 Brohing KENTUT, tengok muka nya dah nak tergelak, kah kah kah.

PRU13 pun tak lama dah, setiausaha agong parti TAIK Umno awal2 dah tak bagi chan dekat dia untuk mewakili Umno di Pasir Mas, Pas mentelah lah lagi, penyesalan dulu pun belum habis lagi, Kentut ni wakili Pasir Mas pun atas tiket Pas, last2 lawan tokei, PRU13 nanti brohing akan bertemu rabu dengan khamis la, MP dah tak dapat nak dengar suara KATAK lagi lah, melaung bagi nak pecah dewan, hujan tak turun2 juga.

Orang paling BODO madey, berapa kali dah brohing tunggang dia, brohing pernah anugerah gelaran pada madey suatu ketika dulu dalam program SEMARAK kalau tak silap aku, gelaran itu ADI JAGAT, kemudian bawa medey ke Kelantan selepas madey bersara, dekat airport madey kena SPRAY, 25 sept 2010 brohing akan bawa pulak ke Pasir Mas, apa bala pulak nak menimpa tak tahu lah….

Yang paling kesian nya, ada lagi pencacai Umno sanggup jadi ahli Perkasa, gila betul sedang Ketua Pemuda Umno berperang dengan KENTUT nih, SU agong Umno pun begitu juga, tapi ahli2…………….cari makan kan……..Mukhriz anak madey, madey sokong KENTUT dan Perkasa, paham2 lah Khairi woii !, najib dan mat sembab ambil jalan selamat dengan berdiam diri, takut tersentuh hati atau takut pada KENTUT aku kurang pasti, yang pasti kalau KENTUT terasa hati medey pun turut sama, maka geger lah madey kan menghentam 2 ekor tu pulak, jadi jenuh lah nak menepis, begitu lah kira2 nya.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel