Grab the widget 

Tuesday, September 28, 2010

Bazlan Memintas Saufi Umno Gua Musang N45 Galas

image

Ketua Pemuda bahagian Umno Gua musang, Bazlan Baharuddin seorang yang banyak mendapat tender2 kantin dan asrama sekolah2 di Kelantan serta mempunyai syarikat kawalan keselamatan, mamat ni memang liar dalam mendapat kan apa2 kepentingan KERAjaan melalui Umno dan melobi orang2 atasan Umno, dia mempunyai ramai musuh2 kalangan penender2 kantin dan asrama sekolah.

BAZLAN SECURITY SDN BHD
ALAMAT:
PT 7742 Aras 1,Taman Mesra,
Jalan Persiaranraya,
18300 Gua Musang,

BAZLAN BIN BAHARUDDIN

MOF No: 357-00018831
Address: No 39,Perumahan JPN 18300 Gau Musang,Kelantan
State: Kelantan
Country: Malaysia
Contact Person: Bazlan Baharuddin
Phone: 09-5667465

Ketua Pemuda bahagian, Bazlan Baharuddin ketika dihubungi berkata, mesyuarat itu akan membincangkan antara lain persiapan jentera parti dan pemilihan calon.

Katanya, mesyuarat itu akan dihadiri oleh semua ketua Pemuda, Wanita dan Puteri dari 24 cawangan Umno di DUN Galas.

"Parti mahu mendengar pandangan akar umbi secara menyeluruh mengenai pilihan kecil ini termasuk aspek persiapan jentera, peruntukan kewangan, logistik dan calon.

"Kita tahu Galas kubu kuat BN, tidak pernah kalah kecuali 2008, yang mana sebabnya tidak jelas hingga sekarang," katanya.

Mengenai pemilihan calon, Bazlan berkata, ia terserah kepada Tengku Razaleigh dan pucuk pimpinan Umno lain.

"Dari tinjauan kita (Umno), mereka mahu calon tempatan, sentiasa turun padang dan sesekali boleh minum bersaam pengundi di kedai kopi," katanya.

Di Kuala Lumpur, Timbalan Perdana Menteri berkata, seorang pemimpin tempatan akan dipilih  sebagai calon BN  bagi pilihan raya kecil Galas.

Wah ! nampak, apa bazlan kata, calon muda beb, sapa lagi kalau bukan dia ?, permulaan rentak umno gua musang sudah bermula, dia juga di katakan tidak sebulu dengan ketua bahagian Ku Li dalm isu pencalonan melawan presiden Umno dan isu royalty petroleum dan gas Kelantan.

Lagi menyusul perihal mamat ni…….

1 comments:

Anonymous said...

Mari bercerita bagaimana bazlan boleh menjadi Ketua Pemuda UMNO Gua Musang,

Ketika mesyuarat Khas Bahagian bagi melantik Ketua pemuda yang baru, Bazlan hanya memanggil sesiapa sahaja yang akan menyokong dia menjadi ketua pemuda, seperti yang kita tahu, semua orang gua musang telah arif dengan aktiviti penyelewengan selama dia menjadi ketua pemuda.

Apabila Ku Li mendapat tahu tentang perkara ini, beliau telah menghantar surat bantahan kepada Pak Lah dan meminta agar undian pemilihan ketua pemuda dijalankan semuala dan seperti yang kita semua tahu, bazlan adalah orang kuat Khairi Jamaluddin dan dia telah meminta bantuan KJ agar tetap dengan keputusan mesyuarat yang berat sebelah itu. So Pak Lah telah mengiktiraf bazlan sebgai ketua pemuda gua musang.

Sumber: Bazlan cerita kat aku masa lepak minum teh tarik dengan dia, sebab dulu aku tak kenal n rapat dengan dia, so sekarang aku dah jadi salah seorang mangsa penyelewengan dia.

so macam tue la cerita bagaimana dia kekal sebagai ketua pemuda Umno cawangan gua musang.

ni la salah satu sebab dia tak ngam dengan Ku Li

Komen Terkini

lain lain artikel