Grab the widget 

Monday, August 23, 2010

Nah ! Ambil Kau Pas…………………..

Karpal Singh yang menyambut baik kenyataan pengarah komunikasi Parti Keadilan Rakyat (PKR) Nik Nazmi Nik Ahmad bahawa hukum hudud adalah tidak sesuai dilaksanakan, berkata: " PAS patut menerima hakikat bahawa mengubah Malaysia menjadi sebuah negara Islam merupakan langkah sia-sia dan tidak akan dapat dicapai."

Karpal Singh berkata penasihat DAP Lim Kit Siang juga telah menyatakan pendiriannya bahawa Malaysia ialah sebuah negara sekular dan pengenalan hukum hudud di negara ini dan pewujudan sebuah negara Islam bukan dasar pakatan pembangkang.

Aku dah kata dah DAP dan PKR ni………………………………………………

1 comments:

king said...

Tiada istilah mengaku kalah atau putus asa dlm perjuangan Islam.

Merujuk kpd kenyataan karpal singh dan lim kit siang maka jelas lah masih ada ruang yg luas utk gerakan Islam melaksanakan hukum Islam ke atas org Islam di Malaysia.

Pengakuan kedua nye yg tersirat dgn beberapa kaedah utk melaksanakan ajaran Islam ke atas umat islam tidak dpt di lihat oleh mereka yg buta hati nye.


Hanye mereka yg cetek pemikiran dan berserabut kepala nye shj yg tidak melihat ruang tersebut.

Tahniah kpd TGNA kerana walaupun kelihatan semakin tua namun pemikiran beliau cukup bernas dan luas.

Peruntukan perlembagaan yg memberi kebebasan kpd penganut semua agama melaksanakan tuntutan agama masing2 adalah salah satu jalan nye.

Berdasarkan peruntukan ini maka wajarlah beberapa pindaan di buat selepas PR menguasai parlimen utk MEMBEBASKAN umat Islam dlm mengamalkan ajaran agama mereka termasuk hukukm huddud tanpa menyentuh hak2 penganut agama lain.

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM