Grab the widget 

Monday, August 23, 2010

Perlu Di Perjelas Lagi Hudud Kepada DAP ? tak payah……..

Aku secara peribadi merasakan tidak perlu nak bersusah payah nak perjelaskan Hukum Hudud kepada DAP, sudah berapa lama dah Pas bersekongkol dengan DAP ?, masih tak gheti2 lagi.

Jelas dan nyata dari kata2 dua pemimpin nya kit siang karpal, mereka telah menolak MENTAH2 dalam keadaan sedar dan waras sambil memperlekehkan Hukum Hudud.

Dalam semangat kerjasama PR, DAP nampak nya tidak ikhlas selalu tidak pandai menjaga KAWAN, PAS aku rasa lebih baik tak payah di terang apa2 lagi pasal Hudud kepada DAP, bukan mereka tidak faham dan tidak tahu MACAM juga UMNO, saja2 buat tak faham dan tak tahu, sebab itu UMNO begitu seronok kalau DAP memperlekeh kan PAS dalam hal berkaitan HUDUD.

Aku nak seru pada pengundi2 PAS yang yakin pada HUDUD, korang pikir2 lah DAP ni bolih buat kawan atau pun tidak, PRU13 nanti pikir lah 1000 kali, walau apa pun aku yakin pada ketentuan ALLAH, atau ini sebagai UJIAN.

DAP pulau Pinang pun sama, mereka DAP……………….lakonan tetap lakonan kepada pengundi2 Muslim, DAP penang bolih merasa gah kerana sudah menerajui negeri itu, walau pun masa BN Gerakan yang terajui, di penang UMNO toksah berlagak MAMAK lagi ramai……….

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel