Grab the widget 

Sunday, August 29, 2010

Menteri Besar Kelantan Makan Ccolek

Kabarnya semalam Dato' Norzaidi, Ketua UMNO Bahagian Tumpat mengadakan majlis makan colek dirumahnya. Ramai dikalangan guru-guru yang hadir dan beramah mesra dan rata-rata guru puji sikap baik Ketua UMNO Bahagian itu.

image Awe JUDI

Ada dikalangan guru-guru berkata, sekiranya UMNO menang dalam pilihanraya umum nanti, calun Menteri Besar yang layak adalah Dato' Norzaidi jika dilihat cara beliau melayan tetamu dan cara berucap yang tidak menyakitkan hati mana-mana pihak.

Program makan colek yang dihadiri oleh pemimpin UMNO Bahagian sedang giat diadakan di Kelantan kini terutamanya selepas sembahyang terawih. Kejayaan kehadiran orangramai dirumah Dato' Norzaidi semalam telah mengalahkan kehadiran ditempat lain. Contohnya program makan colek di Bahagian Ketereh, tidak semeriah seperti dirumah Dato' Norzaidi.

Memang pun Dato' Norzaidi adalah salah seorang yang layak jadi Menteri Besar Kelantan sekira UMNO dapat memerintah, yang jadi tandatanya ialah mampukah UMNO menang mejoriti di Kelantan, kerana ada saja isu-isu yang sensasi yang menyebabkan rakyat ketawa apabila merenongkan persitiwa yang melanda pemimpin UMNO Kelantan. (100% aku cilok dari blog gerombolan)

Kah kah kah kah kah ha ha ha aaaaaaaaaa !, langkah mayat Awe Judi dulu laaa, gambar dan banner kat pokok kelapa masih baru2 lagi, KABA KO ?….guru puji, sekiranya, mengalahkan, mampukah dan ketawa…Kah kah kah kah kah ha ha ha aaaaaaaaaa !.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel