Grab the widget 

Sunday, August 01, 2010

JKM Kuala Krai Guna Penghantar Surat Umno

Jabatan Kebajikan Masyarakat Kuala Krai sekali lagi bersekongkol dengan Umno, kali ini menggunakan khidmat penghantar surat Umno pulak.

kebajikan masyarakat 001

Antara isi kandungan surat yang di agihkan olih Umno, siasatan kaji semula pada penerima bantuan yang pernah menerima nya, sekira nya gagal hadir di tempat dan tarikh yang di sebut, bantuan yang sebelum di terima TIDAK akan di teruskan, tempat nya dimana ?, Dewan Manek Urai (Dewan UMNO), sedang kan Balai Penggawa 200 meter jah jarak nya, Balai Penggawa adalah bangunan Kerajaan, walau pun mana2 parti memerintah Kelantan pun.

Ini sah program Umno, kerana Umno ingin mengumpul penerima Bantuan dan wakil nya hadir ramai2, kalau sebelum ni yang akan hadir memberi ucapan, tidak lain dari Ketua Umno Bahagian Kuala Krai atau pun wakil nya, Umno kalau tak buat program macam ini susah untuk mengumpul orang untuk mendengar temberang pemimpin Umno.

Menambah sah kan lagi, bahawa Pegawai JKM Daerah adalah agen Umno dan bekerja untuk Umno, berpulu2 surat seperti diatas di agihkan, dengan rujukan yang sama, nama penerima jah yang berlainan. [berkaitan]

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel