Grab the widget 

Sunday, August 01, 2010

Kerajaan Islam PAS Kelantan Tolong Lah Way !

Pihak AKSB bertanggungjawab dalam mengendalikan pengurusan pembekalan air di seluruh negeri Kelantan di samping rawatan air dan mengendalikan sistem pengagihan serta memastikan air yang dibekalkan oleh pihak AKSB adalah bersih dan terjamin dengan peningkatan kuantiti dan kualiti air yang akan digunakan oleh penduduk Negeri Kelantan. AKSB juga turut mengendalikan pembayaran bil-bil air dan pemungutan hasil air di seluruh jajahan untuk rakyat negeri Kelantan. Selain itu AKSB juga mengendalikan 30 buah loji air dan berupaya menghasilkan air sebanyak 230 juta liter air setiap hari untuk pelbagai kegunaan penduduk Kelantan. Ayat diatas macam SIAL bunyi nya, celako, celako, sudah lama dah…….

lihat pulak disini, rawat kunun……, puas dah…………….. cukup la, nak menipu pun, cari cara lain la pulak.

2 3 hari kebelakangan ni menjadi2 pulak, air kotor, keruh, hanyir kalau nak di minum begitu, macam2 hal lah PMBK nih…………..

Masaalah ni, di DUN Manik Urai yang PRK setahun lalu PAS menang majoriti 65 undi nihhh !, tak kan nak suruh Abe Uji pulak keluar modal pendahuluan untuk menaik taraf air loji Manik Urai, dah la jambatan 7 juta Mat Sembab Kencing……

DSC05253 YB. ADUN Manik Urai Fauzi Abdullah di malam memperingati 1 tahun Pok Su pergi dan 1 tahun Abe Uji di Manik Urai, sebelum itu konsert Rabbani.

AKSB, tolong lah rakyat Manik Urai ni dan tolong juga Abe Uji, perkara ni naik atas kepala Wakil Rakyat juga weih !, kalu tok gheti gak.

2 comments:

Isa said...

Salam bro,

kasi hentak sikit bro... kalau tidak demo tu asyik tidor jer...

Anonymous said...

assalamu'alikum !

kawe kesian ko demo, banyok kali demo oyak, pok pok AKSB bos bos dio gaji mahl mahal belaka, lihat dalam website dio enjoy semace, mamcam macam program, pasal apa tak tujuk ahli lembaga pengarah dalm website dio, malu ke

nate bewok pok pk aksb tu, demo bagi tahu tu betul belaka, kawe dok laloh nak gila ingat ko air takdok..............

Komen Terkini

lain lain artikel