Grab the widget 

Tuesday, August 03, 2010

Exco Kelantan Panas Pedih

Pengerusi Jawatankuasa Perumahan, Infrastruktur, Utiliti dan Alam Sekitar, Mejar (B) Datuk Md Anizam Abd Rahman, mengakui masalah kekurangan air di hospital terbabit berpunca daripada Loji Rawatan Air (LRA) Chicha yang kini menjalankan proses penyelenggaraan.

Memang panas pedih nampak nya Exco kita nih, ex army lah katakan, jangan terlalu cepat melatah, siasat betul2 dulu, mula2 mengaku kelemahan sambil menyalahkan pihak lain, aku rasa mamat ni terima maklumat tidak betul dari kakitangan AKSB, sememang nya kakitangan AKSB akan kata “semua OK Boss, saja jah mereka nak politik kan isu ini, ha ! ha ! ha !, gangguan air berlaku hanya kawasan KB jah ?………, kalau kat KB area orang cerdik2 pandai pun HAMPES, kat ulu2 tutup sebelah mata laa………., untung free….bolih HORA.

Pperghhh !, loji air Manik Urai baru ?, Ok Boss….., blogger celako jah geger, semua kemudahan asas Loji kita baru2 belaka, main paip ke kampong2 OK, peralatan makmal kita tercanggih, orang lain tak pernah guna, kita yang pertama, tidak ada satu kampung di bawah selenggaraan Loji MU yang mendapat bekalan air yang tidak sempurna.

Ingat !, kes ni pun naik kepala Kerajaan PAS juga weih.. MU PAS majoriti 65 undi jah…………..dan lihat juga N3 aku terdahulu.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM