Grab the widget 

Saturday, July 24, 2010

Mufti Pulak Pencetus Fitnah

Demi untuk menjaga martabat institusi Mufti dari di cemuh olih Rakyat, Harussani mesti bertanggungjawab atas gara2 fitnah kini tersebar luas akibat dari keceluparan nya.

Hassan Ali telah tampil mengaku menemui nya, tapi bukan isu untuk membawa PAS dan Amno bersatu atas nama Melayu dan Islam atau perpaduan melayu Islam.

Harsussani mula nya membuka ruang untuk tuduh menuduh, hassan ali telah di tuduh, kemudian hassan ali tampil menafikan pertemuan itu atas dasar perpaduan melayu Islam.

Kini sudah ada 2 persepsi, siapa yang berbohong dalam isu ini, harussani kata pemimpin PAS bertemu dia, hassan mengaku jumpa, 1 sama, harussani kata bincang pasal perpaduan Melayu islam, hassan ali kata tidak, ini yang menjadi persoalan sekarang…………antara 2 individu  ini belum dapat dikata kan siapa yang berbohong, kerana kita tidak dapat maksud sebenar dari harussani, hanya Allah dan harussani jah yang tahu, walau apa pun FITNAH ini tidak akan terhenti di sini selagi harussani MEMBISU.

Harussani !, jangan jatuh kan institusi MUFTI, menuduh seseorang tanpa membuktikan dan membiarkan orang ramai berteka teki adalah amalan tidak sihat, harussani lebih arif tentang ini dan tahu Hukum2 nya.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel