Grab the widget 

Sunday, July 25, 2010

Mufti Tak Kan Cakap Bohong Mesti Cakap Terang2 punya

Mufti lah katakan, tak kan cakap bohong, mesti cakap terang2 dan direct to the point, yang berteka teki tu MUFTA laa, tambah2 ini MUFTI Perak.

Dah banyak sangat dah…… Mufti ni buat ONAR dan meletak kan diri nya dalam kontrovesi, tapi ada lagi mala’un2 dari PAS yang nak belajar dan ambil pengalaman dari nya ye ?, kenapa tidak pada Mufti2 atau bekas2 Mufti lain ?.

Sebab nya, Mufti ni rapat ngan najib kan ?, ehem ! ehem !, kalau aku menuduh kang……………….Astaghfirullahal ‘azimm.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel