Grab the widget 

Tuesday, July 13, 2010

Jabatan Kebajikan Masyarakat Kuala Krai Main Politik

mulut adacelupar Melihat kepada melenting nya Pegawai JKM daerah Kuala Krai, Azizan Aziz terhadap kenyataan yang di buat olih ADUN Dabong sebelum ini, jelas sekali dia berat sebelah UMNO.

Apa yang berlaku di jelawang DUN Dabong itu berlaku juga di tempat2 lain, sebenar nya Pengerusi Mayang, Datuk Ramzi Abdul Rahman adalah bekas calon yang kalah di Dabong dan ketua Umno Bahagian K Krai itu telah tidak ada apa2 lagi di mata rakyat, dikalangan Umno sendiri pun mulai membenci.

Jadi dengan alasan Ramzi mengagihkan bantuan bagi pihak JKM adalah agenda tersirat untuk meraih populariti Ramzi sendiri yang sudah tidak popular.

Dalam kesempatan itu apa perlu nya majlis rasmi, kalau begitu mesti tiap2 bulan ada majlis rasmi……………..tak masuk akal langsung, alasan yang remeh.

Antara yang menerima bantuan itu adalah dari kalangan yang dhaif, serta OKU dan pengidap penyakit kronik, tidak kah itu menyusahkan ?, apa makna nya Kebajikan kalau menyusahkan.

Pernah satu ketika JKM kecoh pasal tempat untuk upacara penyampain ini, berebut2 tempat, alasan pejabat kesedar milik KERAjaan, bagaimana Bilik Gerakan UMNO, haaa ! di mana insiden ini berlaku ? AZIZAN………………. lu UMNO laaaa…selalu buat kecoh……..mulut ada celupar sikit, ada masalah kat rumah kot ? (hasil tarbiah BTN)

berkaitan disini

1 comments:

Mr. President said...

Ambo sokong Tok Ggawo...
molek doh tuh...bakpo JKM nk melenting pulok?? JKM nk nipu orang lain buleh....jgn tipu orang2 Dun Dabong...
Syabas Tok Ggawo kito...ulasan yg menarik...

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM