Grab the widget 

Thursday, July 15, 2010

Khairi J Tak Tahan Jadi Ketua Pemuda Umno

Nampak gaya nya Khairi terpaksa mengalah setelah di serang bertubi2 olih Perkasa dan dari dalaman Umno sendiri.

Dia tidak mempunyai kekuatan untuk mengangkat Melayu ke martabat yang tinggi berbanding Perkasa.

Ramai kalangan Umno menganggap nya punca anak muda Melayu menjauhi Parti yang bapa mertua nya pernah menjadi Presiden, populariti nya jatuh mendadak dan merundum setelah ketiadaan mertua nya.

Olih kerana dia tidak berapa yakin dapat mempertahan kan kerusi Ketua pemuda, akhir nya dia membuat kenyataan lebih awal untuk memberi laluan kepada orang lain.

Berbisa sungguh Bghehim Ali Perkasa nih…………………tak lama lagi Nazri pulak akan menurut jejak Khari, Umno kini bukan setakat Demam, tapi Gawat juga.

Dalam Umno memang begitu, setelah seseorang hilang taring dan tempat bergantung mudah saja di kesampingkan orang itu, memang Khairi tidak ada taring sekarang dan bila2 pun, semacam KERA sumbang gaya nya, serba tak kena.

Baik lah, hari ini giliran Khairi, esok2 ada orang lain pulak, tapi kalau siapa pasang kroni ramai dan kuat, orang itu akan jadi champion dalam Umno, sebagai contoh, kita bolih lihat nanti ulama40 bolih bertahan berapa lama, begitu juga slogan Islam Hadhari sudah beransur hilang di mulut2 Umno berbanding semasa Bedolah berkuasa.

Najib, kalau kuat pun adalah kerana ada Rosmah dan daging darah nya ramai dalam Umno, aku tak heran punnnn.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel