Grab the widget 

Thursday, July 22, 2010

Amno 3.2 Juta Perkasa 3.2 Juta OK La Tu…

Betul la tu najib kata Amno parti melayu terbesar, kini mempunyai 3,186,850 orang ahli bersih setelah di campur tolak.

Awat yang harussani dan jami khir terhegeh2 macam KERA sumbang mengeneng dengan PAS pulak, korang ni buat haru jah, dah taraf senator buat la cara senator, itu pun najib lantik, harussani pulak cuba nak naik kan harga diri nya pada pandangan najib, bodek la tu……….

Pemimpin PAS dan penyokong2 jangan melayan pelakon2 tambahan nih, prop pun orang jaga, nak belagak jadi HERO.

Nak berpolitik buat cara nak berpolitik, jangan main belakang2, pilih mana2 kerusi agak selamat, minta pada najib dan adu nasib dalam pilihanraya.

Mamat 2 ekor ni jah saja buat kecoh, tukang CUCUK negara ni supaya rakyat gelisah dan orang melayu gelisah, cucuk sana cucuk sini, najib takdak apa pun, cool jah, amno masih no 1 kata nya.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel