Grab the widget 

Wednesday, July 21, 2010

Selaras Tiba2 Harga Diesel Petrol Gula Ajak PAS Berpadu

Najib suruh orang suruhan nya Harussani cepat2 ajak PAS berpadu dengan Amno, sbelum tu secara tiba2 SELARASkan harga diesel, Petrol dan gula, alasan nya supaya negara cepat maju dan jaga kesihatan, tapi awe adek kata untuk mengelak kan barang2 itu di seludup kluar negara.

Termasuk juga Jamil khir, sedia membuka Al Qur’an untuk mencari kebenaran, dimana kah  ada jurang pemisah antara PAS dan Amno.

Sebelum apa2 pun dasar parti UMNO hendaklah terlebih dulu kembali kepada ALLAH dan Rasul, sambil itu mengamal yang Makruf dan Nahi Mungkar, tidak mendiskriminasi Rakyat Kelantan serta negeri2 yang di tadbir PR.

Logik nya, mahu kah Najib ikut serta merujuk kepada Al Qur’an ?, yang mana darah daging nya menebal dengan asobiyyah, sekularisma, racism, tidak amanah memikul tanggungjawab.

PAS yang ada hari ini pun, hasil dari tidak amanah nya Umno dulu, menebal perkauman melayu, banyak melaku kan maksiat, walau pun ada beribu2 golongan ulama dan cendikiawan Islam yang di upah dalam pentadbiran negara, umno tetap buat derk jah, ada Presiden2 Umno terdahulu ambi kisah tentang Islam ?, dengan kilang arak nya, pusat2 judi Genting dan sambil tu memperlekeh kan Agama Islam, najib sendri pernah memperlekeh kan Islam, madey lagi lah, tun razak termasuk juga, tungku……Raja, bukan setakat tidak menurut syariat dalam pentadbiran, di cemuh nya Islam dengan KATA2 Kesat.

Sejarah tidak akan melupakan kebebalan Umno terhadap Islam, akhir2 ini sejak Apco menjadi penasihat………….aku ingat la…….isu perpaduan ini pun agenda Apco juga la…………..apsal beria2 sangat nak perpaduan dengan Pas, tidak dengan PKR, kerana dasar PAS adalah Islam, ini yang tak di gemar olih Yahudi, sedaya upaya untuk membawa PAS sekandang dengan nya.

Yahudi tidak bolih duduk diam selagi Islam subur, sepatut nya kalau Umno ikhlas, tinggal saja BN masuk PR di mana melayu ramai, atau tinggal Umno dalam BN ahli nya pakat keluar masuk PAS dan berpadu bersama2 dengan PKR dan Pakatan Rakyat habis cerita.

AGENDA NYA NAK RAIH UNDI UNTUK PILHANRAYA JAH, TAK LEBIH DARI ITU, kalau berjaya Jamil bolih jadi TPM, Harussani pun TPM juga, baru ada KUASA dan PITIS banyak, hujung pangkal nya disitu, ini lah dasar Parti RASUAH negara.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM