Grab the widget 

Tuesday, April 13, 2010

Yang Keras2 Lawan BN Di Hulu Selangor PRK p94

Kalau tidak ada aral melintang malam ini Datuk Zaid Ibrahim akan di umum sebagai calon Parti Keadilan Rakyat (PKR) bagi pilihan raya kecil parlimen Hulu Selangor.

Buat masa ni tak payah masuk kan yang warak2, lurus bendul, yang warak dan lurus bendul sudah memadai yang ada, aku kata mengenai PR, yang sebelah UbnRM macam warga zoo, dah tak dengar gembala, sesetengah MP pulak patut buat umpan warga zoo jah.

PR kalau letak calon lurus bendul dan warak buat masa ni buat rosak imej kawan kita jah, kalau nak ajar pasal sopan pada Umno buat buang masa jah, kalau nak letak sekurang2 nya lawyer, gedeber hal antarabangsa, mengetahui sejarah dunia, politik kelas dunia, gedeber, keras kepala, baru padan nak lawan warga zoo tuh.

Bagi Uncle Zorro dan Topeng Perak antara blogger terawal mencadangkan Zaid sebagai calon, tentu gumbira dengan pemilihan ini, Bravooo ! ! !, aku pun turut tumpang sekaki.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel