Grab the widget 

Sunday, March 28, 2010

Hulu Selangor Mesti Keras2 Lembik2 Tak Main PRK P94

Parlimen M’sia sekarang macam pasar borong atau Zoo, peraturan saja2 ada, main redah je.

Buat masa ni tak payah masuk kan yang warak2, lurus bendul, yang warak dan lurus bendul sudah memadai yang ada, aku kata mengenai PR, yang sebelah UbnRM macam warga zoo, dah tak dengar gembala, sesetengah MP pulak patut buat umpan warga zoo.

PR kalau letak calon lurus bendul dan warak buat masa ni buat rosak imej kawan kita jah, kalau nak ajar pasal sopan pada Umno buat buang masa jah, kalau nak letak sekurang2 nya lawyer, gedeber hal antarabangsa, mengetahui sejarah dunia, politik kelas dunia, gedeber, keras kepala, baru padan nak lawan warga zoo tuh.

Terus terang lah, kalau PAS Mat Sabu kalau PKR Zaid Ibrahim, badrul amin kita simpan dulu untuk PRU13, sekurang2 nya Menteri dia nanti.

Warga zoo belah BN kat Parlimen dah tak bolih buat apa dah, tuan dia bagi minum TODI agak nya, toksah cakap hukum, toksah cakap undang2 lah, kalau dah kena NNATANG tu gak.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel