Grab the widget 

Monday, March 22, 2010

Sah Kerja PDrm Tidak Ikut Peraturan

Dakwaan ini amat serius, seauatu yang tidak bolih buat main2, kerana ini melibat kan fitrah manusia, kebebasan individu, hak seseorang rakyat tidak bolih di rentap dengan sesuka hati atau di buat seperti bahan ujikaji, KERAjaan perlu bertanggungjawab sepenuh nya apa yang di dakwa itu. Musa tidak bolih cakap sedap mulut, perlu di buktikan, musa sebelum ini mendedahkan "semacam ada tekanan kepada pasukan polis, sama ada dari pihak politik atau orang-orang tertentu".

Sebelum musa bersara perlu perbetulkan dan perlu menbuat LAPORAN POLIS atas apa yang di dakwa, seperti mana pernah musa Syor kan kepada orang awam, apa2 kes atau dakwaan mesti mengikut peraturan yang sedia ada, jangan main sedap mulut cakap kedai kopi, atau DAKWAAN PALSU.

Akibat dari tindakan Polis yang tidak mengikut peraturan yang betul itu, akan meninggal kesan yang PEDIH pada rakyat yang mengharapkan KEADILAN, adakah tindakan  musa sendiri sebelum ini betul ?, rakyat sudah menilai, penilain nya ada di setiap hati masing2, musa jah tidak tahu.

Kalau begitu, apa yang didedah kan olih PR dan orang awam sebelum ini adalah BENAR, berdasarkan PENGAKUAN olih PEGAWAI TERTINGGI polis itu.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel