Grab the widget 

Monday, March 22, 2010

Musa Hassan Lupa Ada Orang Lebih Besar

Musa Hassan ingat dia lah yang lebih besar dalm PDRM, tafsiran Akta polis olih musa begini "Yang hanya boleh memberi arahan adalah KPN kalau ikut undang-undang," katanya sambil menegaskan bahawa Seksyen 4 Akta Polis 1957 mengatakan bahawa semua arahan dan kawalan PDRM adalah di bawah KPN.

Tapi yang lebih berkuasa dalam undang2 M’sia musa lupa, musa lupa perkataan MENTERI, menteri yang bermaksud ialah Kementerian Dalam Negeri yang berkaitan dengan PDRM.

Menteri berkaitan PDRM berkata begini pulak "Kami tidak membenarkan mana-mana pihak ketiga terbabit dalam perjalanan polis...saya setakat ini belum lagi mendengar ada aduan kalau ada pihak ketiga yang berkuasa mempengaruhi polis dan jika ada sila maklumkan kepada saya.

Kalau begitu mengapa ada pihak ketiga yang memberi arahan ?, ini kata musa dan mengulangi akan bersara september berbeza dengan Menteri mengatakan sebaliknya.

Bila pulak KERAjaan UMNO ikut undang2, tak ingat kah musa ?.

Musa hassan sedang mencari diri nya yang sebenar2 nya, sayang semua nya sudah terlambat, perancangan ALLAH lebih tepat musa !

HABIS MANIS SEPAH DIBUANG, begitu lah UMNO.

1 comments:

azman kamarul said...

cepat-cepatlah berhenti menyampah nak muntah hijau tengok ...puiiiihhhhhhh

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM