Grab the widget 

Tuesday, March 02, 2010

PKR=Pakat Keluar Ramai2

Pru13 nanti siapa2 yang tak ada harga bolih lah cuba melobi pimpinan PKR untuk di calonkan sebagai calon, bila dah berstatus YB adalah harga sikit.

Walau apa pun ada sesiapa lagi yang nak keluar PKR ?, sila lah !, kerana paya dan tasek Umno RASUAH terbuka luas untuk katak2 yang dahaga air, ramai yang jadi broker, bolih nego pasal harga, cakap berapa nak, Umno mesti mampu bayar sebab Umno Raja RASUAH, duit bukan masalah.

Setakat RM15 ribu sebulan kacang jah bagi Umno, tapi ingat UMno juga penipu besar, silap2 akan jadi ular air, tapi kalau kuat melalak tak ada masalah, tengok Ezam dan Bhgehim, kurang jah RM terus melalak kuat2.

Demokrasi di M’sia macam pundek, ini angkara Umno, mandat rakyat sesuka hati Umno Buat, cakap demokrasi tapi kuku besi, semua system Umno rasuahkan di beli macam BESI LUSUH pakai timbang kilo.

Semua system di M’sia jadi tidak bermaruah, pakai ikut telunjuk Umno jah, Kenapa masih ramai rakyat tak buka mata?, bila tiba pilihanraya ada lagi yang bingai2 undi parti Pundek Umno BN, yang mengundi UMNO BN ni pun sama taraf dengan Besi lusuh juga perlu di kitar semula otak nya.

Oi !, yang dah lama dalam Umno pun sakit  kepala, ini kan pulak yang baru2 masuk, main taik laa korang……………………….

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel