Grab the widget 

Saturday, March 27, 2010

Melayu Percaya Bghehim(Perkatak) Dari Umno PRK P94

Sebenar nya aku tak ambik port pasal Perkatak nih, tapi tak bolih tahan nak tergelak……………………..tunggu jap.

Kepercayaan orang Melayu terhadap Umno sebagai pelindung nasib mereka kini terhakis dan Melayu kini perlu berusaha untuk melindungi diri mereka sendiri, kata madey ketika merasmikan mesyuarat agung tahunan Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia @(Perkatak).

perkatak Tengok gambar pun aku nak terkincing, kah ! kah ! kah !, madey pun buat muke monyok jah…….

Pandai Bhehim tuba madey, kenapa tak kata semua melayu kini beralih ke Perkatak ?, maka jadi lah MELAYU PERKATAK, dalil nya suadah 3-4 ekor ketua Perkatak dah dalam Paelimen.

Madey mengakhiri ucapannya dengan meminta Perkasa supaya berperanan secara bijak, dan bukan untuk mendabik dada.

Selesai ucapannya, Mahathir dianugerahkan 'Bintang Perkasa Pribumi Negara' kah ! kah ! kah ! kah ! kah ! kah !kah ! kah ! kah ! yang pertama oleh presiden NGO itu, mampos Umno…………….Oiit ! Madey mangaku Melayu dalam majlis tu …………Oiit ! madey pun di Perkatak olih Bghehim woi !.

Ia diikuti dengan laungan “Hidup Tun” sebanyak tiga kali. [disini berkaitan]

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel