Grab the widget 

Thursday, March 04, 2010

Kesian Nya Usia Dah Lanjut Makan Elaun Haram

makan gaji haram

Kesian2 !, air muka pun keroh, tak ada selera aku tengok, kalau tengok pada wajah nya dan usia dah 65 tahun pengundi Bagan Serai tak undi orang tua ini dulu, tak ada potensi pun, tahap C20 jah.

Tok Aji ni kalau PKR tak ambil dia jadi calon lah, bagaimana dia sekarang agak nya ?.

Kesian pada anak bini cucu cicit mempunyai keturunan mungkir janji dan menipu kepada 18000 lebih pengundi, senang2 dia tinggal pengundi nya dulu terkapai akibat dari tidak amanah dan tamak haloba manusia tua ini, rumah kata pegi kubur kata mari bolih lagi buat kerja2 terkutuk ini, kesian, kesian, TUA2 pun larat lagi MELOMPAT, buat malu keturunan jah.

Hebat sangat kah to aji tua ni bagi pengundi Bagan Serai ?………kesian2 kalau Bghemim ali aku tak heran, kerana dah nasi makan air minum kerja2 macam gini bagi dia, to aji ni tengok muka warak, tapi tamak.

Kesian2, apa nak jadi lah Akhirat nanti tok aji nih………..di mana lah tempat nya.

18000 lebih orang di kenakan olih tok aji keparat nih………………..kesian nya.

1 comments:

layar said...

Salam,
1.HARAM ikut panadangan parti anta.....bukan mengikut ISLAM...

2.Kalau anta istiqamah dan kosistan sepatutnya antala yg jadi PANGLIMA bila timbul isu 16 SEPT...

3,Tapi biasalah....Wal HALAL ku...WAL HARAMmu..

4.Isk..isk..iskk malang sekali..

Komen Terkini

lain lain artikel