Grab the widget 

Thursday, March 04, 2010

7 Dulang Hati Nyamuk

Ppperghh!, aku ingat sultan manshur shah cerdik, baru sekarang aku tau rupa2 bodoh piang, kalau lah sultan ni ada lagi, letih ali rustam, walau pun ali tahu benda tu mustahil nak dapat, kalau tak ikut nanti durhaka pulak nama nya.

Ada juga sultan macam tu dulu ye ?, yang hang tak bertuah pun ikut juga lah, bendahara yang tukang sampai arahan pun budus juga, pakai ikut jah apa sultan kata, tak bolih pikir panjang, akai pendek, dah tak bolih elak dah sultan ikut susur galur keturunan masa tu, sapa saja naik jadi sultan, semua rakyat jelata kena SEMBAH.

Tak ada Tuhan (ALLAH) ke masa tu ?, ada, tapi ULAMAK dan cerdik pandai Islam tak bolih ceramah dan berforum  berkaitan Islam dan UGAMA sebab tak ada taulih, siapa yang pulak yang ada taulih ? tu lah , yang 3-4 kategori di atas tu…

Kenapa ada cerita2 diatas ?, patut di padam saja cerita2 dongeng macam nih, setuju atau tidak ?

Oiit !  anak aku tergelak besar laa… anak aku kata jangan kan 7 dulang sekor nyamuk pun mana ada hati, dasar bodoh keras pedal………

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel