Grab the widget 

Wednesday, March 03, 2010

Alah ! Taraf Senator Tunjuk Eks

Berangan nak jadi Menteri Besar, pilihanraya kalah, pengundi benci la tu tak pilih, tak paham2 ke ?, habis segala pokok2 di tampal dengan poster bergambar dan di tulis disitu inilah bakal MB baru lepas pru12 dulu, habis segala pokok yang biasa berbuah langsung terbantut kerana terkejut mamat tu tak menang2 pilihanraya pru12 dulu.

Olih kerana UMNO dasar Rasuah di pilih lah mangkok ayun ni jadi senator kerana nak beri jawatan timbalan menteri, sedang MP yang dipilih rakyat di letak tepi macam sampah, bukan apa, mamat ni senang di cucuk hidung macam lembu.

Huh !, bila dah jadi timbalan menteri lupa diri lah pulak, lagak dia macam pilihan rakyat, kunun nya dia lah terbaik………….pooorah !, najib kata ko terbaik, sedangkan najib nak buat KUDA jah, Ku Li najib tak berani nak buat KUDA, sebab Ku Li dah masak dah sepak terajang dalam UMNO RASUAH ni, sekarang pun Ku Li dah putus angin dah ngan Umno nih, tersasul aku sebutlah nama senator lembu kuda tuh, dia nya ialah AWE ADEK MENTERI BESAR POKOK KAYU.

Kaba ko awe ? Ameno tu pembake weh !……Awe oh Awe ! bakpo mu kaloh ?, sebab oghe toksir kakku sebab aku agah, Awe oh Awe ! bakpo oghe toksir komu ?, sebab oghe kato pati aku RASUAH……………………………………..oghe jugok kato aku deghako ko oghe kelate dale isu royalty petroleum………….nasib baik mu Awe najib ado, kalu tidok mu mapuh behe tanoh doh !.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel