Grab the widget 

Saturday, March 06, 2010

Kelantan PAS Bela Melayu Negeri Lain UMNO Jual Melayu

Umno toksah cakap besar kata bela melayu, Kelantan nasib baik umno separuh jalan jah perintah Kelantan, kalau tidak jadi macam penang, perak dan singapore.

Kerajaan pimpinan PAS terbukti membela Melayu, 99% tau !, tidak ketinggalan juga lain2 bangsa khusus yang muslim, lain2 bangsa juga di alu2kan dan dapat hidup aman di bawah pemerintahan Pas, Kelantan juga negeri Majmuk, tidak ada pergeseran kaum walau pun kalang Melayu dan muslim Kelantan majoriti.

Pengundi2 negeri2 lain di malaysia wajib memberi peluang kepada Pas untuk mentadbir, Pas bukan cakap besar, bukti nya ada, kalau dah sayang sangat kat bangsa dan agama, pru13 pakat undi PAS.

Pas Kelantan juga terbukti tidak mendiskriminasi kan lain2 bangsa dan ugama, mereka bolih menikmati apa saja hak mereka yang termaktub dalam ajaran Islam.

Umno tolong bagi statistik, sejak 51 tahun mengetuai KERAjaan Tengah negeri mana paling ramai mjoriti melayu ?, penang ?……………………….melayu di hambat ke seberang tanah besar sejak 51 tahun dulu lagi masa UMno tak Kuat RASUAH lagi.

Kalau nak banding 51 tahun zaman Umno dulu di penang, kena tunggu juga 51 tahun lagi kerajaan PR Penang apa akan buat ? ada paham ?, 2 tahun tak aci, budak tak sekolah pun tahu beza antara 51 dengan 2 tahun, nak cakap pun guna lah akai……

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel