Grab the widget 

Sunday, March 07, 2010

2 naib presiden PAS Berbeza Pemahaman

1. Naib Presiden PAS, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man mempelawa Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baru Zulkifli Nordin menyertai PAS.

2. Mahfuz Omar yang juga Naib PresidenPAS kata ”Kita tak boleh ambil ahli-ahli yang ditolak oleh parti kawan-kawan kita, apatah lagi kalau seseorang itu ditolak disebabkan mengganggu muafakat Pakatan Rakyat, kerana ini etika yang dipegang bersama”.

Huh !, ini lah yang selalu terjadi, pelik lah aku, yang mana satu betul, tapi bagi aku Mahfuz ada logik, Tuan Bghehim…………………entah lah.

Peribadi2 juga, kena lah sedar status kita tu, jangan menyusahkan orang, letih pulak pihak lain nak menepis nya.

samaada betul atau tidak kenyataan itu aku tak tahu, sebab tak kuasa aku nak pegi dengar sendiri, ada orang nak dengar sendiri dari empunya badan, kerja bodoh, kolot, taksub dan sempit.

[aku pun rujuk disini je]

1 comments:

Anonymous said...

aku sokong MAhfuz....

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM