Grab the widget 

Wednesday, March 03, 2010

Dasar Genetik Melayu Jual Maruah

Apa bangsa pun bila campur genetik MELAYU suka jual MARUAH, macam dalam PKR, pemimpin tertinggi sibuk ceramah sana sini nak tarik pengundi baru untuk hadapi pru13, dalam pada tu YB2 pulak tinggal parti jadi bebas kunun nya.

Genetik melayu dalam PKR adik abang jah ngan UMNO, tak di nafikan ada YB bangsa lain dari PKR juga tinggal parti, tapi setakat ni melayu yang majoriti.

Punca nya menyebabkan Yb2 ni tinggal parti adalah kerana DASAR parti itu sendiri, dasar yang tidak kukuh, tanpa ikatan janji atau iktikad yang kuat bolih meresap dalam jiwa dan menjadi sebahagian dari ROH.

Sebab itu genetik melayu kuat rasuah, jual badan bagi yang wanita, jual anak, jual bini, jual KERUSI bagi yang jadi WAKIL RAKYAT, jual agama kalau yang dalam parti tidak belandas kan Islam.

Anuar Ibrahim perlu mengkaji semula dasar2 parti PKR kalau tidak mahu menjadi BACUL, antara parti2 dalam PR, nampak nya PKR semakin bacul berbanding DAP dan PAS.

Pas lain dari yang lain, walau pun dalam saf kepimpinan juga ada kemelut bagai nak RAK, tapi tengok Yb2 nya, yang di gantung ahli pun masih setia, heran aku apa PETUA hah !.

MELAYU akan bermarwah sekira nya berada dalm jemaah yang ada ikatan akidah dalm bernegara, kalau tidak sampai bila pun UMNO RASUAH………………….aik! UMNO yang kena ?.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel