Grab the widget 

Wednesday, February 24, 2010

Stopa Mamat Perlu Jawab Kenapa Guna Ordinan Lapuk

Stopa perlu menjawab dan meminta MAAF kepada seluruh anak Kelahiran Kelantan dan Pemangku Raja Kelantan kerana menggunakan Ordinan yang sudah di Mansuh kan bagi menghalalkan cara dalm merampas Hak rakyat Kelantan.

Dengan memutar belitkan fakta dalam perjanjian Petroleum 1974 (PDA) antara Petronas dan Kerajaan Negeri Kelantan, yang mana mengikut perjanjian itu kerajaan kelantan berhak mendapat 5% royalti dari hasil pengeluaran minyak didarat atau pesisir pantai Kelantan, Petronas perlu membayar dengan “cash payment” atau mudah di fahami “royalti” kepada kerajaan negeri, bukan “wang ihsan” atau “kesian belas” rm20 juta melalui KERAjaan Stopa Mamamt.

Kerajaan Kelantan bukan menagih simpati dari KERAjaan Penderhaka Stopa Mamat, tapi dengan Petronas, Petronas tertunggak RM 2 billion kepada kerajaan Kelantan, 2 billion bukan 20 juta, sedar tu Stopa Penderhaka.

Tambah bacul lagi KERAjaan Stopa menggunakan Undang2 atau Ordinan lapuk yang sudah di mansuhkan sejak 1979 lagi, ia itu Ordinan Darurat (Kuasa-Kuasa Perlu) 1969, apa yang di sebut 3 batu nautika di luar pantai Kelantan, kepada rakyat M’sia yang ada akal tolong check ordinan itu balik, ini lah penipuan yang paling nyata dan malang bagi rakyat Kelantan.

Stopa mesti bertanggungjawab dalam Penipuan ini, Stopa tiap2 hari membebel dalm radio KERAjaan nya dengan mungulang2 ordinan lapuk itu, SAMPAI NAK TERKELUAR GIGI PALSU NYA  supaya rakyat yakin dia benar, tapi nyata dia PENDERHAKA DAN PENIPU BESAR.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM