Grab the widget 

Wednesday, February 24, 2010

Ordinan Yang Dimansuhkan Stopa Penipu Besar

Ordinan Darurat (Kuasa-Kuasa Perlu) 1969, yang digunakan oleh kerajaan pusat sebagai alasan bagi menetapkan bahawa Kelantan tidak layak menerima royalti, telah dimansuhkan pada 1979

KERAjaan tengah dan Stopa  Penderhaka telah mengguna pakai ordinan yang telah dimansuhkan dan diiklankan dalam akhbar pada Ahad lalu semata2 untuk menipu dan memperbodohkan seluruh rakyat kelantan, Oi ! satu muka penuh di semua akhbar arus perdana berbahasa Melayu pada Ahad lepas bagi memberikan fakta sebenar kunun nya mengenai kenapa Kelantan tidak layak menerima royalti minyak.

Wang ihsan 20 juta, yang Petronas tertunggak dengan kerajaan Negeri lebih kurang 2 billion, lebihan dari 20 juta tu lagi mana pergi woi !, penderhaka ?, ini yang Stopa menggelabah ni, duit tu hilang dalam jagaan Penderhaka dan pengkhianat2 rakyat kelantan nih. itu yang liat tu, takut sangat nak dengar perkataan ROYALTY tuh.

Stopa perlu sedar dia sedang di kambing hitam kan olih BINI ROSMAH, Fatmi tu sape ?, bakal ketua perhubungan UMNO Rasuah Kelantan lepas ni ke ?, bghehim nanti tikam belakang bila agak2 Stopa akan tersungkur………………………………….

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM