Grab the widget 

Friday, February 26, 2010

Tun Razak Tipu Kelantan 34 Tahun Dulu

Semakin tidak aman Tun Razak kerana telah berdosa dengan ramai rakyat malaysia terutama Kelantan, sewaktu dia menjadi penguasa telah menipu, khusus nya  dengan Rakyat Kelantan dengan perjanjian2 PALSU.

34 tahun dahulu bukan saja dia menipu rakyat Kelantan, malah Ku Li, Mohd Nasir, Salleh Abas dan lain2 lagi.

Ini berdasarkan kenyataan2 menteri dibawah penguasaan ANAKNYA kini sedang memutarbelit segala perjanjian2, ordinan2 yang di cipta olih AYAHNYA dulu ditambah dengan IKLAN semuka penuh didada akhbar yang dalam kawalan ANAK TUN Razak menafikan segala perjanjian yang di meterai antara kerajaan2 negeri dan Petronas semasa AYAHNYA menjadi Penguasa dulu.[lihat sini].

Kini ANAKNYA juga kalau begitu menurut jejak langkah AYAHNYA juga menipu [lihat juga disini].

Semua saksi2 yang semasa hayat AYAHNYA cuba menerangkan segala apa yang dihasratkan olih AYAHNYA dalam PERJANJIAN yang di buat turut di perlekeh dan di permain2kan olih ANAKNYA [ini bukti2 nya, baca sini lagi].

Sudah tidak tertanggung DOSA2 AYAHNYA terhadap Rakyat Kelantan namun ANAKNYA tidak cuba untuk MENEBUS dosa2 itu, Rakyat Kelantan tidak akan mudah LUPA dengan sewenang2 nya dengan angkara PENIPUAN ini.

Apa nak di LABEL kan……………………………………….Penguasa sebegini, penguasa sebegini akan di catat dalam sejarah, seperti juga sejarah penguasa2 Dzalim dulu2, umpama nya FIR’AUN juga penguasa, dan disebut dalam Al Qur’an, supaya menjadi sempadan kepada seluruh manusia selapas zaman nya hingga Akhirat.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel