Grab the widget 

Saturday, December 05, 2009

Beribu Lesen Kelas F Di Update Menanti Wang Ehsan Kelantan

Ramai kalangan UbnRM sudah berkira2 akan habuan dari JPP setelah KERAjaan TENGAH menyalur Wang Ehsan Haram kepada JPP nanti.

JPP bukan institusi yang berhak untuk mengagih dan merencanakan pembangunan melalui hasil wang petroleum itu.

Natijah nya nanti banyak penyelewengan akan berlaku kalau di ikutkan track record JPP.

Pemegang2 lesen kelas F hanya pada nama saja, sedang kan kepala2 dan ketua UbnRM yang memegang hampir berpuloh lesen kelas F dalam genggaman masing, berselindung disebalik nama2 lasen yang pada hakikat nya hanya seorang individu saja yang empunya.

pemegang2 lesen itu akan melobi lah pada JPP untuk mendapat kan satu2 projek seliaan JPP.

Perancangan awal Wang Ehsan sepatut nya bergerak bersama dengan perancangan untuk menjatuhkan MB TGNA dan Kerajaan Pas dengan cara secara haram atau PRU13.

Nampak gaya nya perancangan menjatuhkan MB TGNA buat sehari 2 ini gagal dan terus akan gagal, berdasarkan kepada demo ratusan yang di kepalai UbnRM berbanding RIBUAN  yang menyokong TGNA sebagai MB dan terus menerajui Kerajaan Negeri Kelantan.

Apa langkah berikutnya UbnRM dengan Wang Ehsan itu, melainkan mengagih kan projek2 sial yang hanya menguntung JUAK2 UbnRM dengan membazir dan projek yang tidak setimpal dengan Kos dan bermutu rendah, projek melepas batuk di tangga.

Sama2 kita tunggu dan lihat.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel