Grab the widget 

Friday, December 04, 2009

Rozita Che Wan Di Boo Dalam Anugerah Skrin 2009

Sebentar tadi dalam siaran langsung anugerah skrin tajaan TV 3 suku, Rozita Che Wan berpakain seksi, kain sampai ke lutut, bertutup separuh kepala, yang mana tema ala2 arab, ramai selebriti wanita memakai pakain bertutup aurat, walau pun majlis itu bercampur gaul lelaki wanita yang bukan Muhrim.

Sebaik Rozita naik kepentas untuk menyampai anugerah, penonton Boo beliau, beliau menyampai anugerah bersama Nasir Bilal Khan.

Buat lah apa2 pun TV 3 suku, janji mashuuuuk, berhibur lebih dari segala nya, tentu sekali tok ppeti menyokong nya




3 comments:

Anonymous said...

mana ada kena boo

Anonymous said...

alahh, afdlin shauki dan fafau lepas tu pun sempat perli, dengan cuba mengangkat seluar, memang tak bunyi boooooo, tapi sorak lain macam je bunyi nya dari penonton.

baginda® said...

hahaha org boo die sebab die kawin ngan datuk K... takde org nk bongkar ke? CT nak bising2 pun takleh sbb takut jadi janda lak nnt... heheh

Komen Terkini

lain lain artikel