Grab the widget 

Saturday, December 05, 2009

Percayalah Umno Kelantan Akan Pecah Perut Dengan Wang Ehsan

Sekarang ini pencacai UbnRM sedang mempersiapkan diri masing2, ada yang sedang memasang kumpulan2 masing, jatuh menjatuh antara satu sama lain, berlakon jujur dan membuat baik kepada semua orang, ini semua gara2 wang ehsan yang akan diberikan melalui JPP (jabatan pembangunan persekutuan).

Ada dah muka2 baru yang mengunjungi cawangan2 dengan bertanya khabar ahli2 cawangan, tunjuk perihatin kunun.

Sekira nya masa terdekat ini ada pemilihan parti UMNO RASUAH, hah !……..korang bolih tengok lah, perang besar…………….adalah nanti yang pecah perut, bengkak muka malah mungkin tembak menembak, biasalah UMNO RASUAH kalau tidak berperangai macam ni bukan UMNO RASUAH lah namanya.

Masing2 berebut tempat dalam jawatan kuasa bahagian dan biro2, berebut bukan bererti hendak berkhidmat kepada rakyat tapi Wang Ehsan Haram yang berpuaka, PUAKA ini lah nanti akan membawa LAKNAT kepada UbnRM Kelantan, InsyaAllah.

Sebalik nya kalau tidak mahu pecah perut dan dilaknat olih Allah Naijb dan UbnRM hendak lah menunaikan janji yang dimeterai dengan membayar secara tunai Royalty petroleum terus kepada Kerajaan negeri Kelantan sebagaimana dipersetujui dalam perjanjian dahulu.

Kerana Kerajaan Kelantan lebih berhak dalam isu ini, JPP tiada hak sebaliknya sebuah agensi korapsi dan membazir wang rakyat dengan projek2 tak befaedah dan menjaga kepentingan pemimpin tertentu UMNO khas nya ketua2 bahagian.

Lebih 20 tahun JPP gagal memaling pemikiran rakyat kelantan dengan pelbagai pembangunan membazir, rakyat kelantan tersangat2 benci dengan gelagat2 ketua2 cawangan, PPM dan laian2 khadam UMNO RASUAH yang berlagak elit, yang pada hakikat nya benar seperti dakwa madey ”membusuk sampai keusus”, orang Kelantan kata “peghut busuk” atau berperangai jahat yang teramat.

UMNO RASUAH Kelantan sebenar sudah lama BERKUBUR kalau tidak ada talihayat JPP, sebab itu aku katakan Wang Ehsan hanya untuk UMNO RASUAH berjoli jah, sekarang pun sudah nampak Awe Adek sudah mendahului Stopa mamat untuk menunjuk HERO.

Ya Allah !, Laknati lah Kerajaan zalim BN dan pemimpin nya yang mengkhianati dan mungkir janji dalam isu royalty petroleum antara agensi kerajaan BN Petronas dan Kerajaan negeri Kelantan, Amiiin !.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel