Grab the widget 

Wednesday, November 11, 2009

Susah Memerintah Negeri Kalau melibatkan Anak Beranak

Aku yang kena perintah ni pun dah lama susah, tak senang2, walhal banyak kerja aku tak libatkan anak beranak pun.

Ada orang kata, kalau nak berkongsi apa kerja sekali pun baik lah dengan bini kita jah, tak banyak masalah, kalau dengan anak jah dah banyak corner2 nya.

Tengok najib, sentiasa ngan bini nya, dia tak peduli apa orang nak kata, kalau bini dia untung, dia pun turut sama untung.

Kalau ngan anak MENANTU hai !, kadang2 pantang lepa mertua jah, dah mula nak …………………………..

Sebab itu aku tak bercita2 nak jadi MB, EXCO dan macam2 lagi, sebab aku tahu aku ni jenis hati macam air, mudah cair, lagi pun aku ada ramai anak beranak, sahabat handai dan kawan2 baik, kalau berlaku lah satu2 perkara  yang tak baik dalm pentadbiran negeri yang melibatkan anak berank kita jah, bukan kita saja yang rosak, negeri rakyat semua akan jadi rosak.

Pasal menantu pulak, kalau lah jenis menantu yang tahu menjaga maruah mertua, dia tentu tak buat satu2 perkara yang akan menjatuhkan maruah mertunya, tapi kalau kena menantu macam menatang (binatang), ini yang celaka nya .

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel