Grab the widget 

Wednesday, November 11, 2009

Kenapa La Pemimpin Pas Suka Meniti Ditepi Persepsi ?

Tak bolihkah pemimpin2 PAS ni jaga mulut, jaga perangai sikit, kenapa suka sangat membuat kenyataan2 dan perangai2 yang bolih menimbulkan Fitnah atau meniti ditepi2 lurah yang bolih orang membuat berbagai2 PERSEPSI.

Aku pun sikit lagi bolih jadi gila juga kalau melihatkan perangai2 pemimpin2 PAS mutaakhir ini, macam2 hal lah, mengalahkan bebudak jah, ada yang gila kuasa, ada yang gila pangkat dan ada pulak yang gila RM.

Di Kelantan negeri aku pun mula dah beronar, ish ish !, rupa nya ramai orang yang tak sedar diri ye ?, tak tahu dari mana datang dan nak kemana.

Kesimpulan nya aku isytiharkan TAHUN 2009 TAHUN PEMIMPIN GILA GILA…………………………….RAKYAT PUN TURUT TEMPIAS JADI GILA JUGAK.

Tolong lah ! wahai pemimpin2 PAS, tunduk tengok lah rumput di bumi ni………….gersang, gersang, gersang, mangsa, mangsa, mangsa.

1 comments:

akula said...

ambo setuju...rakyat bawahan sokong molek dah depa pulak dok bertelagah...kita nak dengar kebaikan Islam...bukannya mcm2 isu..

Komen Terkini

lain lain artikel