Grab the widget 

Sunday, November 15, 2009

5,000 Pengedar Alat Ganti Kereta Terpakai Mesti Tolak BN PRU 13 Nanti

5,000 pengedar alat ganti kereta terpakai di seluruh negara dan kira-kira 100 ribu orang pekerjanya serta pemilik Kenderaan lama mesti mengajar KERAjaan tak berhati perut UbnRM pada PRU 13 nanti.

Ini adalah ekoran Langkah pengharaman import alat ganti kereta terpakai bermula 2011  di bawah Dasar Automotif Kebangsaan yang diumumkan baru-baru ini.

Tolak saja BN, senang cerita, KERAjaan yang menyusahkan rakyat dengan berbagai2 tekanan terhadap rakyat bawahan, KERAjaan yang mementingkan perniagaan neopotisma, kronisma ini.

Usahkan  alatganti baru rakyat bawahan dan berpendapatan kecil tak mampu beli dengan membayar ribuan Ringgit, kereta baru juga tak mampu beli.

KERAjaan BN ni hanya untuk orang kaya dan makan gaji dengan dia saja, orang2 ini saja patut undi mereka, Rakyat Marhaen ramai2 pakat undi PR pada PRU 13 nanti.

Ini lah satu2 KERAjaan celaka atas muka bumi ini, sering menindas rakyat bawahan, tak payah lah sesiapa yang nak mengagongkan KERAjaan ini, kerajaan makan dalam senyap, selalu menipu itu ini konon nya untuk kesejahteraan rakyat, last last CEKIK. betul tak betul baca sini

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM