Grab the widget 

Saturday, October 17, 2009

Yb Mati Selepas ubnRM Perintah Kelantan

Kah ! kah ! Kah ! Kah ! Kah !, nak tengok ubnRM perintah Kelantan sebelum mati….

Wakil rakyat Pengkalan Kubur weh !, kubur dah ada tapi tak mau mati, dia nak bagi tempat dia kalau beghehim ali nak bertanding PRU nanti, itu pun sebelum mati juga.

noor Zahidi Omar weh !, bergilir2 kata mengata dengan ngan Dr Haji Rosli Mat Hassan gganung weh !, macam budak2 belum bersunat weh !, ni lah puak parti RASUAH weh !.

Yunaited Meley Neshen Organaizeshen (YMNO) kelantan tak cukup kuat RASUAH lagi weh !, sebab tu tak dapat rampas Kelantan weh !, kuat lagi, kuat lagi RASUAH.

gganung Yunaited Meley Neshen Organaizeshen (YMNO) kuat RASUAH weh !, Wang ehsan banyak tuan tuan weh !, hari raya bagi wang ehsan weh !, bagi basikal macam-macam,  bagi duit macam itu macam mana tak boleh menang?.

Kalau begitu yang mengundi ubnRM semua makan RASUAH weh !, duit dan benda lebih besar dari Agama dan maruah weh !.

Sah ! sah ! sah !, tak dapat di nafikan ubnRM parti RASUAH, apa kata dewan ulama YMNO weh !, tak tertubuh dewan itu nanti aku rasa, apa kata juga ketua dewan ulama YMNO  al reezal naina al merican, ahhhhh ! dewan ulama nanti pun RASUAH juga, apa nak kata, dah dasar parti RASUAH…………….

bodek najis pun kuat juga.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel