Grab the widget 

Friday, October 16, 2009

Golongan Profesional Tiada Tempat Dalam YMNO

PM undi POS Terkilan kerana begitu ramai golongan profesional seperti peguam, doktor, akauntan dan jurutera yang menjadi ahli parti, namun malangnya pada saat-saat parti memerlukan kerja sukarela, seperti pada musim pilihan raya, tidak ramai yang tampil membantu dengan ikhlas tanpa mengharapkan balasan.

Mereka2 ini tidak mendapat tempat di cawangan Yunaited Meley Neshen Organaizeshen (YMNO) atau mungkin borang keahlian mereka hilang di tengah jalan," kata PM undi POS.


Memang benar JIS, tengok saja kelas ketua2 cawangan Yunaited Meley Neshen Organaizeshen (YMNO) di Kelantan, tahap pencacai jah, ada yang bekas penjenayah, ada yang asal warga Thailand, yang huruf ABC besar batang nyior tak kenal pun ada, Ish, Ish, !, betul…………, yang ini parti2 lain dalam komponen ubnRM patut ikut.

Itu lah realiti tahap kepimpinan cawangan Yunaited Meley Neshen Organaizeshen (YMNO) dikelantan, merek ini senang di cucuk hidung, lapar RM dan di control olih ketua2 bahagian, jangan harap golongan profesional  nak memimpin cawangan, jangan kata ketua, AJK pun mereka akan di cincang 16………….

Puas duduk saja2, baca nih !  ,  Umno sudah nazak dan menanti waktu, pelaku RASUAH semakin mendapat tempat dalam Yunaited Meley Neshen Organaizeshen (YMNO).

Sejak I.S.A bekas pengamal politik wang di pilih menjadi calon dan menang majoriti besar PRK bagan pinang, pengundi bagan pinang memulakan trend memilih calon RASUAH, mungkin mereka mendapat keuntungan jangka pendek tanpa memikirkan maruah Agama, buat lah berapa banyak perubahan atau transformasi pun, YMNO tetap sinonim dengan RASUAH………….

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM